آ
-
آمادگی سازمانی استقرار سیستم ERP
ارزیابی آمادگی استقرار سامانههای برنامهریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]
-
آنتروپی شانون
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]
-
آوای سازمانی
ارزیابی نقش رهبری تحولآفرین در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطهای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]
ا
-
ادراک از حضور فیزیکی سرپرست
رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]
-
اعتماد
نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]
-
اعتماد سازمانی
نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]
-
الگوریتم یادگیری پایین به بالا
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]
-
انعطافپذیری زیرساخت فناوری اطلاعات
تأثیر انعطافپذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکتهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]
ب
-
بانک
تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]
-
بانک ملت
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]
-
بیمارستانهای شهر بندر عباس
شناسایی و رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت سیستمهای هوشمند کسب و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستانهای شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]
-
بهرهوری دانش
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]
پ
-
پدیده های استثنایی
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]
-
پروژههای فناوری اطلاعات
بکارگیری شبیهسازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]
-
پزشکی از راه دور
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]
ت
-
تاپسیس فازی
عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]
-
تحلیل سلسله مراتبی
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
-
تحلیل سلسلهمراتبی گروهی
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]
-
ترس از مجازات
رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]
-
تسهیم دانش
نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]
-
تصمیمگیری چندمعیاره
رتبهبندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]
-
توانمندی فناورانه
رتبهبندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]
-
تئوری استثنائات
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]
-
تئوری اطلاعات
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]
ج
-
جامعه مجازی برند
الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]
-
جبران خدمات
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
خ
-
خدمات ارزش افزوده
عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]
-
خدمات اینترنتی
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
-
خرید آنلاین
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]
د
-
دادهکاوی
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 1-20]
ر
-
رشد اخلاقی کلبرگ
اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]
-
رضایت از خدمات الکترونیک
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]
-
رنامهریزی منابع سازمان
بهکارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR بهمنظور انتخاب مناسبترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
-
روش
بهکارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR بهمنظور انتخاب مناسبترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
-
روش فراترکیب
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]
س
-
سازمان 2
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]
-
سازمانهای تولیدی
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]
-
سامانههای اطلاعاتی
انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]
-
سرمایه انسانی
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]
-
سرمایه سازمانی
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]
-
سرمایه فکری
تبیین رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری دانش [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 39-58]
-
سیستم مدیریت فرایند کسب وکار
عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]
-
سیستمهای هوشمند کسبوکار
شناسایی و رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت سیستمهای هوشمند کسب و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستانهای شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]
-
سلامت الکترونیک
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]
-
سلامت همراه
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]
-
سنجش رضایت الکترونیک
ارائه مدلی برای سنجش رضایت از خدمات الکترونیکی بانک ملت [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 101-121]
-
سنجش عوامل ریسک
بکارگیری شبیهسازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]
ش
-
شبیه سازی مونت کارلو
بکارگیری شبیهسازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]
-
شناسایی ریسک
بکارگیری شبیهسازی مونت کارلو در سنجش عوامل ریسک پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 77-95]
ع
-
عملیات مدیریت زنجیره تأمین
تأثیر انعطافپذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکتهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]
-
عملکرد مالی
تأثیر انعطافپذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکتهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]
-
عوامل حیاتی موفقیت
شناسایی و رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت سیستمهای هوشمند کسب و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستانهای شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]
-
عوامل سازمانی
تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]
-
عوامل فناورانه درون سازمانی و برون سازمانی
عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]
-
عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت فرایند کسب وکار
عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
بهکارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR بهمنظور انتخاب مناسبترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی
ارزیابی آمادگی استقرار سامانههای برنامهریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]
-
فرایند تحلیل شبکهای (ANP)
انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]
-
فرآیند تحلیل شبکهای و دیمتل
شناسایی و رتبهبندی عوامل حیاتی موفقیت سیستمهای هوشمند کسب و کار در صنعت درمان با رویکرد آمیخته(مطالعه موردی بیمارستانهای شهر بندر عباس) [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 47-70]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارزیابی نقش رهبری تحولآفرین در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطهای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 21-38]
ک
-
کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]
-
کارکنان بندر عباس
اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]
-
کپلند
رتبهبندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]
-
کسب و کار الکترونیک
عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]
-
کسب و کارهای الکترونیکی کوچک و متوسط
عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]
-
کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه
رتبهبندی توانمندی فناورانه در کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی و توسعه با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 97-122]
-
کنترل سازمانی
رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]
گ
-
گسترش عملکرد کیفیت
بهکارگیری رویکرد تلفیقی QFD، FAHP و VIKOR بهمنظور انتخاب مناسبترین سامانه ERP [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 1-20]
م
-
متخصصین فناوری اطلاعات
اخلاق در متخصصین فناوری اطلاعات (کارکنان اداری) شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 25-46]
-
متدولوژی
انتخاب متدولوژی مناسب برای توسعه سامانه اطلاعاتی، با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری (مطالعه موردی: صدور قبض شرکت انبارهای عمومی و خدماتی گمرک غرب تهران) [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 105-134]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]
-
مدیریت دانش
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]
-
مدیریت دانش
نقش اعتماد سازمانی در تسهیم دانش بین کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 58-77]
-
مدیریت دانش
تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 77-95]
-
مدیریت فرایند کسب و کار
عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 53-76]
-
مدل 7S مکینزی
ارزیابی آمادگی استقرار سامانههای برنامهریزی منابع سازمان بر مبنای مدل 7S مکینزی در دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 25-40]
-
مدل RECOVSAT
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
-
مدل یابی.
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]
-
مدل سازی معادلات ساختاری
عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر پذیرش نوآوری های حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل [دوره 3، شماره 10، 1392، صفحه 59-77]
-
مدل کسب و کار
عوامل مؤثر در انتخاب مدل های کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط در ایران [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 97-122]
-
مدل معادلات ساختاری
الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]
-
مرکز رشد مجازی
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]
-
مزیت رقابتی
تأثیر انعطافپذیری زیرساخت فناوری اطلاعات و عملیات مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد مالی در شرکتهای تولیدی و صنعتی شهرستان اهواز [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 123-140]
-
مشارکت
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]
-
مشارکت مشتری
الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]
-
مشهد
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
ن
-
نارسایی خدمات
اولویت بندی استراتژی های جبران خدمات شرکتهای خدمات دهنده اینترنتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از رویکرد AHP فازی [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 87-103]
-
نگاشت مفاهیم
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 123-150]
و
-
وب 2
عوامل کلیدی موفقیت سازمان 2 و اولویتبندی آنها [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 63-86]
-
وب 2.0
الگوی عوامل مؤثر بر مشارکت در جوامع مجازی برند [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 1-24]
-
وقت گذرانی اینترنتی
رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 12، 1392، صفحه 21-52]
ه
-
هبری تحولآفرین
ارزیابی نقش رهبری تحولآفرین در بروز آوای سازمانی" تحلیلی بر نقش واسطهای فناوری اطلاعات و ارتباطات" [دوره 3، شماره 11، 1392، صفحه 1-24]
-
همراستایی
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]
-
همراستایی فناوری اطلاعات
تأثیرهم راستایی فناوری اطلاعات در کسب وکار سازمانهای تولیدی با رویکرد کارت امتیازی متوازن فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 9، 1392، صفحه 41-61]